„Dzięki kursowi spojrzałam w sposób realny i mierzalny na mój biznes. Wcześniej podchodziłam do niego „bardzo radośnie”, czyli jak się uda to dobrze, jak nie – to pomyślę, co robić dalej. Zrobiłam stronę internetową od nowa i zrobiłam dokładnie analizę „mojego klienta”, już wiem, kto jest adresatem moich produktów i jak z takim klientem rozmawiać. Dokładnie przemyślałam działania na fanpage’u, zrobiłam spójną wizualizację i … działam 🙂 Bardziej analizuję wszystko pod kontem finansowym – biorę kartkę i długopis i dokładnie wszystko przeliczam. Zaczęłam wierzyć, że potrafię sprzedawać – rozpisałam sobie wszystkie korzyści, i zaczęłam efektywnie szukać klientów 🙂 Ciągle pracuję i rozwijam swój biznes, jestem konsekwentna i wyznaczam sobie ambitne cele, które REALIZUJĘ 🙂 Alicja – dziękuję za pomoc :)”