szpilki-po-godz-logo173x125

KURS ON-LINE

ZBUDUJ ZAANGAŻOWANĄ

SPOŁECZNOŚĆ ON-LINE I W REALU

II edycja styczeń-czerwiec 2018

ZAPISZ SIĘ TERAZ NA LISTĘ OCZEKUJĄCYCH
I ODBIERAJ PREZENTY!

DOŁĄCZAJĄC OTRZYMASZ M.IN. (W OKRESIE OD WRZEŚNIA DO LISTOPADA 2017):

  • POWIADOMIENIA O NAŁADOWANYCH WIEDZĄ TRANSMISJACH LIVE NA FB
  • 100 SPOSOBÓW NA POZYSKANIE KLIENTA ZA FREE LUB NIEWIELKIM KOSZTEM
  • PLIK „ROCZNY KALKULATOR BIZNESU”
  • ZESZYT ĆWICZEŃ „3 KROKI DO TWOJEGO KLIENTA IDEALNEGO”
  • STRATEGIĘ ROZWOJU PRODUKTU Z PRZYKŁADAMI
  • PDF „NEWSLETTEROWY SŁOWNICZEK”
  • MINI PORADNIK „JAK WYSTAWIAĆ SIĘ NA EVENTACH?”
  • CHECK LISTĘ OWOCNEJ WSPÓŁPRACY BIZNESOWEJ
* pole wymagane
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych: *

Lorem ipsum dolor est

OPINIE

karuzela opinii

OPINIE UCZESTNICZEK I EDYCJI KURSU

Justyna Wencel
Justyna Wencel
„Udział w kursie Alicji bardzo mnie wzbogacił i zainspirował. Dostałam same konkrety. Mimo, że jeszcze nie dokończyłam pracy ze wszystkimi materiałami, odczuwam już pierwsze efekty. Otworzyłam się na kontakty z klientami - zrealizowałam 20 wywiadów pogłębionych przed wakacjami w momencie własnej gotowości na tego typu doświadczenie, a obecnie realizuję całą serię rozmów i odkrywam przeogromną wartość bycia w żywej, otwartej relacji z odbiorcą, słuchając empatycznie tego, co ma do powiedzenia. Te rozmowy są fascynujące i dają mi głęboki wgląd w potrzeby moich rozmówczyń. To ważne odkrycie, bo, myślę, że przez długi czas miałam słabe ogniwo w określaniu potrzeb klienta. Zrozumiałam też w końcu co to jest lejek sprzedażowy - do tej pory to wyrażenie powodowało grymas niezrozumienia na mojej twarzy, teraz zaczynam myśleć innymi kategoriami, strategicznie. Wciąż się uczę strategii biznesowych. Oswajam nowe, ale już bez lęku, tylko z ciekawością, krok po kroku. Przygotowuję się do otwarcia mojej grupy na FB, bo dopiero teraz czuję, że tego chcę i mam określone cele. Wiem, jakie osoby się w niej odnajdą, jaka energia ma w niej panować i jaką formułę współpracy i rozwoju chcę przyjąć. Dzięki wielkie, Alicja, za kurs i Twoje nieocenione zaangażowanie, pod którego wrażeniem byłam wiele razy. Dzielisz się wiedzą w niezwykle wyczerpujący i życzliwy sposób.”
Anna Wolska-de Keijzer
Anna Wolska-de Keijzer
"Kurs Alicji daje mocne fundamenty i jest pigułką wiedzy biznesowej, zgromadzonej w jednym miejscu. Pomimo, że nie jestem nowicjuszką, uporządkował mi spojrzenie na mój biznes. Dzięki niemu nabrałam pewności, planuję, tworzę nowe cenniki usług, nie boję się wychodzić do ludzi i rozmawiać z potencjalnymi klientkami. Zaczynam podbój on-line’owego świata.  🙂 "
Ewa Arendarczyk
Ewa Arendarczyk
„Dziękuję Ci z to co wniosłaś do mojego biznesu. Za wiedzę, którą otrzymałam dzięki Twojemu kursowi, za okazję do owocnych przemyśleń, za Twoje wsparcie i wnikliwe uwagi. Odpowiedziałaś na moje trudne pytania, dostałam ogromną porcję inspiracji. Wiem, kim jest moja idealna klientka, zmieniłam sposób przekazu, działam z większym rozmachem, mam zarys planu działania, działam odważniej, doprecyzowałam cel. Kończę przygotowanie ebooka, moja grupa na fb hula, dziewczyny cieszą się ze zmian jakie podejmują. Kontakt z Tobą Alicja dodał mi dużo energii i jeszcze większej wiary w to, co robię. Z cierpliwością i spokojem przyjmuję gorsze dni, bo wiem, że każde nowe doświadczenie zbliża mnie do celu, jaki chcę osiągnąć - stworzenia systemu skutecznej pomocy dla kobiet, które chcą być szczęśliwe w małżeństwie."
Katarzyna Płaza-Piekarzewska
Katarzyna Płaza-Piekarzewska
„Kurs Alicji pt. "Zbuduj zaangażowana społeczność" otworzył mi oczy na to, dlaczego tak ważne jest zrobienie Sylwetki Klienta Idealnego. Omówienie tego ćwiczenia na warsztatach stacjonarnych pokazało jego wartość i wielowymiarowość. Dodam, że nie raz o tym ćwiczeniu słyszałam, natomiast dopiero u Alicji zrozumiałam dlaczego jest ono takie ważne. Jeśli planujesz realizować eventy, wydarzenia to wszystkie ważne informacje zdobędziesz w tym kursie. Alicja dzieli się swoim doświadczeniem w organizowaniu dużych imprez. Mówi szczerze o tym co wyszło, a co nie. To pozwala przewidzieć pewne sytuacje, a niektóre wręcz wyeliminować. W kursie stworzyłam listę zapisów osób zainteresowanych na wydarzenie, obliczyłam także ile biletów powinnam sprzedać. Gorąco polecam kurs z warsztatem stacjonarnym.”
Magdalena Kiech
Magdalena Kiech
„Alicja w kursie dotyka wszelkich aspektów prowadzenia kobiecego biznesu. Wyczucie funkcjonowania kobiet i ich podejścia do własnych biznesów to plus tego kursu, który poza tymm przepełniony jest wartościową treścią. Warto poświęcić swój czas i zrobić przegląd swojego biznesu krok po kroku, nie pomijając w szczególności tych zadań, które nas odstraszają. Urozmaicone formy materiałów i komunikacji oraz aktywna grupa dają poczucia stałego kontaktu i zaopiekowania. W kursie uzupełniłam, i na bieżąco uzupełniam, Roczny Kalkulator Biznesu, poprawiłam treść na FP oraz rozpoczęłam pracę nad Sylwetką Klienta Idealnego a także stworzyłam plan działań. Praca nad Sylwetką Klienta Idealnego pokazała mi, że w pierwszej kolejności dobrze abym dopracowała zdefiniowanie swojej specjalizacji. Poza tym przekonałam się do newslettera, który mam w planach do zrobienia. Dobre jest to, że w kursie można skupić się na poszczególnych elementach, a inne przejrzeć jeżeli na tę chwilę nie są potrzebne, warto jednak zapoznać się ze wszystkimi treściami. Po zakończeniu mam poczucie, że zdobyłam to co chciałam, kierunki i wskazówki kolejnych działań przy rozwoju swojego biznesu. Kurs porządkuje i weryfikuje kwestie związane z własnym biznesem. Alicja - nie zawiodłam się, dziękuje 🙂 Powodzenia z II edycją.”
Ola Rybińska
Ola Rybińska
„Kurs porządkował zdobytą do tej pory wiedzę i pozwolił zweryfikować czy mam wystarczająco dobre podstawy "na zapleczu", czyli kto jest moim idealnym klientem, gdzie go szukać i czy mam plan działania na najbliższych 5 lat itp. Otworzył mi oczy na twardą stronę biznesu i ułożył w piękną całość twarde biznesowe tematy, które myślałam, że nie są mi do niczego potrzebne. Zrozumiałam sens męskiego i twardego planowania, wiem, że tabelki i planowanie w czasie są potrzebne. Dzięki udziałowi w kursie, wiem już dobrze co to jest lejek sprzedażowy, wiem też jak ważne jest żeby koncentrować się na jednej działalności. Teraz będę sprowadzać to w życie! Udział w kursie uporządkuje wiedzę i umożliwia dbanie o ważne podstawy biznesu. Alicja - kurs jest super, Twoja energia i pomysły również. Działaj dalej! :)”
Marta Bukowska
Marta Bukowska
Chciałabym Ci bardzo, bardzo podziękować za szkolenie! Czuję się zaopiekowana, dostałam bardzo dużo wsparcia, cennych rad i poczułam się mniej osamotniona w samodzielnym prowadzeniu biznesu. Pomimo tego, że znałam już wcześniej wiele z tego, co obejmował kurs, to jednak zmusił mnie on do rozprawienia się z zagadnieniami, które spychałam na bok, tłumacząc sobie, że nie są ważne. A okazało się, że są fundamentem prowadzenia firmy. Odkryłam również, co było moją strefą komfortu i zmusiłam się do opuszczenia jej. Było to bardzo trudne, ale dzięki temu weszłam na wyższy level rozwoju. Poza tym, praca z Tobą i dziewczynami z grupy była prawdziwą przyjemnością. Nauczyłam się również od Ciebie wyraźnego oddzielenia pracy od życia rodzinnego i przestałam walczyć próbując to połączyć (moja córeczka jest w wieku Twojego Franka, a starszak ma 4,5 rok). W kursie uruchomiłam newsletter, zrobiłam wyliczenia w Kalkulatorze Biznesu i wiem, że mój biznes ma sens, stworzyłam projekt wydarzenia na bazie tabeli z kursu, zrozumiałam co to jest lejek sprzedażowy i wiem jak z niego korzystać, stworzyłam LP, uruchomiłam kampanię mojego pierwszego e-prezentu. Ten kurs całkowicie odmienił mój biznes i dał mi spokój wewnętrzny.
Agnieszka Orłowska
Agnieszka Orłowska
Uczestniczyłam w wielu kursach i szkoleniach (online i stacjonarnych), nawet takich guru jak Anthony Robbins, ale nigdy nie spotkałam się z kursem tak profesjonalnie przygotowanym, który faktycznie przekazuje rzetelną i całkowitą wiedzę autora. Zazwyczaj to dość ogólne frazesy do znalezienia w każdej książce. Kurs Alicji jest tak przemyślany i tak wyczerpujący, że jestem naprawdę pod ogromnym wrażeniem. W czasie tych kilkunastu tygodni wiele zmieniło się w moim myśleniu i planach, więc do kilku modułów muszę wrócić i rozpisać je na nowo. Ale jestem tym bardzo podekscytowana. Tym razem, do nowego projektu, podchodzę w sposób dużo bardziej świadomy, zorganizowany i usystematyzowany. A to dzięki temu kursowi! W kursie zrobiłam m.in.: kalkulację, plan pięcioletni, zrozumiałam lejek sprzedażowy, opracowuję nowe produkty online. To był najlepszy kurs jaki do tej pory zrobiłam i jeszcze raz podkreślę, że cena była nieadekwatnie niska w stosunku do jego wartości.
Magdalena Rychlik
Magdalena Rychlik
Alicja jest niezwykle kompetentną osobą. Kurs przygotowała naprawdę rzetelnie i czerpię z niego bardzo dużo wiedzy. Jako ogromny atut uznaję Alicji to, że odpowiada na bieżąco na wszystkie pytania uczestniczek - dzięki temu czułam się bardzo zaopiekowana. Otrzymałam niezwykle dużą dawkę informacji na temat mediów społecznościowych, organizacji własnego biznesu, tabelek (cudownie ułatwiających życie), czego chcieć więcej? EFEKTÓW! I już je mam 🙂 Bardzo dziękuję za czas poświęcony mi oraz każdej uczestniczce z osobna. Myślę, że to były jedne z bardziej porządnie wydanych pieniędzy - które już z nawiązką się zwróciły. Jeśli masz wątpliwości, wahasz się - nie musisz, zaryzykuj i... ciesz się własnym rozwijającym się biznesem 🙂 Dzięki udziale w kursie, uruchomiłam newsletter, wybrałam kierunek działania (B2B), upewniłam się, że klient musi się czuć dopieszczony (często dzwonię i pytam, jak smakowały czekolady, czy mają jakieś pytania, uwagi), obecnie moje obroty się zwiększają biorąc pod uwagę , że procentują relacje biznesowe nawiązane przed wakacjami - mam teraz czas by skupić się bardziej na rynku lokalnym. Jestem w szoku jak dużo samych klientów się do mnie zwraca!  
Karolina Matuszewska
Karolina Matuszewska
„Dzięki kursowi spojrzałam w sposób realny i mierzalny na mój biznes. Wcześniej podchodziłam do niego "bardzo radośnie", czyli jak się uda to dobrze, jak nie - to pomyślę, co robić dalej. Zrobiłam stronę internetową od nowa i zrobiłam dokładnie analizę "mojego klienta", już wiem, kto jest adresatem moich produktów i jak z takim klientem rozmawiać. Dokładnie przemyślałam działania na fanpage’u, zrobiłam spójną wizualizację i ... działam 🙂 Bardziej analizuję wszystko pod kontem finansowym - biorę kartkę i długopis i dokładnie wszystko przeliczam. Zaczęłam wierzyć, że potrafię sprzedawać - rozpisałam sobie wszystkie korzyści, i zaczęłam efektywnie szukać klientów 🙂 Ciągle pracuję i rozwijam swój biznes, jestem konsekwentna i wyznaczam sobie ambitne cele, które REALIZUJĘ 🙂 Alicja - dziękuję za pomoc :)”

Masz pytania? Napisz do mnie: info@szpilkipogodzinach.pl

© Copyright by Alicja Rudnicka Szpilki po godzinach